Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2013-04-06

Flere kort i bølgepapp

Jeg har laget flere kort i bølgepapp, det første en vårlig variant som er et bursdagskort til en dame som fyller om ikke så lenge.
De andre vil være basis for julekort.

I've made some more cards with cardboard. The first one with a Spring theme and it's for a lady having her birthday soon. The other two are basis for Christmas cards.





2 kommentarer:

Junhild sa...

Hei Nina!

Takk for hyggelig kommentar his meg, jeg har nå lagt ut en mal på lommebok kortet:)

Følg denne linken:

http://junhild.blogspot.no/p/tutorial_2942.html

Ha en flott uke videre:)

Klem Junhild

Sivic sa...

Knalltøffe bølgepapp kort!!