Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-10-07

Skisseutfordring

Jeg er med på Verdens kortlagerdag og til KreativHobby sin skisseutfordring har jeg laget 2 kort, begge med stempler fra Kreativ Hobby og papir fra Maja.



5 kommentarer:

Sivic sa...

Flotte julekort etter en kjekk skisse!
Kjekt at du også fikk laget flere bidrag til utfordringene, lykke til !!

Koselig at du vil bli med på blog candyen min, lykke til !!

Klem

Anne Bente sa...

Flotte julekort du har laget. Takk for at du er med på Kreativ Hobbys utfordring. Klem Anne Bente

Grete sa...

Kjempefine julekort. Heldige du som er i gang!

Anne Bente sa...

Hei - du har vunnet i helgens utfordring - SKISSE hos Kreativ Hobby. Send oss en e-post med din adresse så skal vi sende deg gevinsten. ordre(alfakrøll)kreativhobby.no. Klem fra Anne Bente

Sivic sa...

Gratulerer Nina!!
Det blir koselig med en premie i postkassa :)