Velkommen til min blog :-)

Her vil det sporadisk dukke opp resultater av min kreativitet i forbindelse med stempling og kortlaging
Motto: Gode ideer er til for å stjeles/deles -
KOS DEG !

Welcome to my blog :-)
Here you'll find some results of my creativity - mainly stamping and card making.
Motto: Good ideas are for re-use and sharing - ENJOY !


:-) Nina

2012-01-01

Cupcakes :-)

Jeg var så heldig å vinne blog candy hos Bea og der var det blant annet et stempel med en cupcake og noe papir med samme motiv. Har også hatt en liten symaskin stående som jeg ikke har fått tatt i bruk, og tenkte at jeg skulle utfordre meg selv på å bruke den... etter en del #¤%# (mindre pene ord), fikk jeg til slutt dreisen på det og klarte å sy en kant rundt. Mer avansert bruk kommer nok etter litt øvelse.... Her er ihvertfall resultatet:
******
In the blog candy I won from Bea, there was a cupcake stamp and some paper. I have had a small sawing machine for a while, but never used it before. So I challenged myself to give it a try - after some #¤%# (bad language) I managed to use it. A more advance used will be saved for later, but here are the results:

1 kommentar:

Bea sa...

Hei, så gøy å se at Candy'en er tatt i bruk, og så flott CupCake-kort :o)

Nyt resten av årets første dag, godt nyttår

Klem fra Beate